Рекламорозповсюджувачів Львова попереджають, що за неналежний технічний та естетичний стан рекламних конструкцій їх штрафуватимуть. Штраф становитиме від 850 до 1700 грн. Як повідомилив прес-службі Львівської міської ради, здійснюючи постійний нагляд за станом зовнішньої реклами у Львові, працівники КП «Адміністративно-технічне управління» виявляють випадки неналежного утримання рекламних засобів. Зокрема, рекламні конструкції можуть бути технічно пошкоджені, обклеєні оголошеннями, неналежно пофарбовані, площини мозаїчно заклеєні різними рекламними плакатами, а прилегла територія засмічена залишками рекламних зображень. Аби усунути дефекти, КП «Адміністративно-технічне управління», із наближенням Великодніх свят, скерувало рекламорозповсюджувачам Львова листи із пропозицією перевірити свої засоби зовнішньої реклами і, у разі потреби, привести їх до належного технічного та естетичного стану. Окрім листів, рекламорозповсюджувачі також були проінформовані у телефонному режимі. «Власники зобов'язані утримувати рекламні конструкції у належному технічному та естетичному стані, самостійно усувати усі пошкодження та неполадки, забезпечувати їх охайний зовнішній вигляд. Рекламні засоби повинні відповідати сучасним вимогам якості та дизайну, бути справними, із надійним кріпленням усіх елементів. У темну пору доби, як правило, засоби реклами мають підсвітлюватися. Щоб утримувати свої рекламні конструкції у належному стані, рекламорозповсюджувачі зобов’язані керуватися вимогами «Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Львові» - розповіла директор КП «Адміністративно-технічне управління» Інна Свистун.
|