21 травня виконавчий комітет Львівської міської ради затвердив Правила розміщення зовнішньої реклами у місті. Директор комунального підприємства «Адміністративно-технічне управління» Інна Свистун поінформувала, що цей документ пройшов тривале обговорення у співпраці з депутатським корпусом міськради. Правила містять вимоги щодо подачі заявок та опис процедури отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами у Львові, процедуру продовження та переоформлення дозволів на розміщення реклами, умови скасування дозволів, а також вимоги до зовнішньої реклами у Львова, зокрема, вимоги щодо дизайну, проектно-технічної документації для виготовлення рекламних конструкцій, щодо мови зовнішньої реклами тощо. Рішення про затвердження Правил передбачає, що департамент містобудування Львівської міської ради повинен утворити робочу групу з питань реклами, яка має забезпечити розробку збірника примірників рекламних конструкцій і винести на розгляд виконкому упродовж найближчих двох місяців. Також рішенням надано функції засновника департаменту містобудування на розробку схеми розміщення рекламних засобів згідно із затвердженими Правилами. Крім того, згідно з рішенням, департамент економічної політики повинен продовжити терміни дії дозволів на розміщення дахових рекламних конструкцій у центрі міста до 31 грудня 2011 року.
|