«Головна тенденція, закладена у відкоригованому Генеральному плані Львова, щодо розвитку транспортної системи Львова – безтранспортний центр. Генплан передбачає мінімізацію проїзду транзитного транспорту центральною частиною міста. Йдеться про створення так званого «малого кільця» Львова, що перехоплює рух транспорту до самого центру, і пускає його по колу», – зазначив під час брифінгу 31 травня начальник управління архітектури Львівської міської ради Юрій Криворучко. Ю.Криворучко повідомив: «На цьому кільці планується збудувати з півтора десятка багаторівневих паркінгів, щоб люди могли комфортно запаркуватися і пішки рухатися центром. Запровадження цього підходу сприяє покращенню екології, адже 75% забруднення атмосферного повітря у Львові забезпечують викиди транспорту, та покращення збереження пам’яток архітектури». Начальник управління архітектури ЛМР додав: «Багаторівневі паркінги, а саме вони потрібні власникам приватного транспорту у Львові, ще не прижилося у місті, бо це затратне будівництво, і ці проекти не дають швидкої віддачі». За словами Ю.Криворучка, наразі лише три компанії готуються до будівництва паркінгів у центральній частині міста. «Вони перемогли в аукціоні на право будувати паркінги. Зараз розробляють містобудівні обґрунтування, взагалі підготовка документації може зайняти рік», - прокоментував Ю.Криворучко.
|