Депутати Львівської міської ради сьогодні, 3 червня, затвердили Концепцію розвитку велосипедного руху і облаштування велосипедної інфраструктури Львова. Відповідно до цієї концепції, створення інфраструктури розділено на два етапи – з 2010 по 2015 роки, під час якого буде впроваджено велоструктуру у паркових зонах та вулицях, які плануються під реконструкцію до проведення фінальної частини чемпіонату Євро-2012 та другий етап – з 2015 по 2020 рр. У перспективі кількість подорожей у загальній комунікації міста має зрости на 20% до 2020 року. На цей час, як повідомив депутат Львівської міської ради Анатолій Забарило, доповідаючи з цього питання, на шість мешканців міста припадає один автомобіль. Автопарк Львова налічує 150 тисяч одиниць автотранспорту, у тому числі 11% вантажівок. Для заправки транспорту Львова щорічно треба близько 260 тисяч тонн пального і 520 тисяч тонн кисню, а замість цього викиди у повітря становлять 65 тисяч тонн чадного газу та інших забруднюючих речовин. Крім того, у концепції зазначено, що відповідно до соціологічного опитування 2007 року, 81% львів’ян вважає, що у Львові потрібно створити велоінфраструктуру. 40% львів’ян готові пересісти на велосипеди.
|